Golf la Pianu de Jos, dupa doi ani

Ale mele

Prima parte din vacanta de 1 mai se rezuma la ceea ce am inceput acum doi ani: golf.

Oficial au inceput turneele de golf de la Pianu de Jos iar weekendul acesta a avut loc Cupa Alba Golf Challenge Pro – Am. Deosebit locul, merita sa treci macar in vizita pe acolo. Ca sa nu mai zic de golful in sine, ca joc, si cu ce oameni poti interactiona.

Ziua de sambata a fost mai mult pentru relaxare, plimbari, povesti si mult soare. Atat de mult soare incat toata lumea a fost arsa pe undeva, cu pielea rosie si un prim bronz iesit in evidenta.
Am ascultat vreme buna povestile despre clubul de golf, cum a aparut, cine a fost cu ideea, cine a fost Paul Tomița, care-i povestea cartii lui, detalii despre singurul teren cu 18 gauri din tara, cum sunt administrate cele 70ha s.a.m.d. Si toate astea chiar de la Nicolae Ursu, directorul clubului de golf, prieten apropiat al lui Paul Tomita si cel care a pus bazele acestui proiect inca de al inceputurile anilor ’90.

Sarind peste istoric si ajungand la golf si la oamenii care il practica, se recunoaste locul respectiv drept o oaza pentru multi dintre bogatii si oamenii de afaceri ai tarii. Una este sa discuti business intr-un cadru formal, intr-un birou, in lobby-ul unui hotel sau la o cafenea discreta si alta e sa fii relaxat, sa ai la dispozitie 70ha unde sa te plimbi si timp destul pana sa nimeresti 18 gauri / cupe. Unii merg la golf de placere sau relaxare, altii merg pentru competitie iar altii merg pentru sansa de a putea intra in discutie cu anumite persoane.

Dupa povesti am trecut la plimbari si am vizitat una alta prin zona. Ba in Pianu de Jos, ba in Pianu de Sus, ba mai departe… da’ pana la urma biserici sau manastiri sa fie :)

Am inceput cu ce era mai aproape: Biserica evanghelica (sec.XIII-XV) din Pianu de Jos

Am mers si la vecini, in Pianu de Sus pentru a ne vedea cu Primaru’ & Popa, sa ne povesteasca despre Biserica de lemn care dateaza din 1761.

Error fetching Flickr photos: A feed could not be found at http://api.flickr.com/services/rest/?method=flickr.photos.search&lang=en-us&format=feed-rss_200&api_key=7cdcdfef0bf188591ef1d57186645d2f&user_id=22527776@N07&sort=date-taken-asc&tags=pianudesus&per_page=23. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

Apoi am urcat prin padure, am mers 5 km pe marginea unei prapastii ca apoi sa ajungem la ceva manastire mai noua, cu niste calugari tare dubiosi dar cu o pictura mai 2.0.

Am plecat de acolo, am vazut cele mai tari fete din sat cum se pregateau sa mearga la nunta, asteptand in Dacie si ascultand manele in fata birtului in timp ce baietii stateau la o bere si-o afacere la bar. De Milfina nu mai zic…

La Alba am pus punct zilei iar a doua zi ne-am intors la Pianu pentru motivul principal al vizitei: golf-ul. Si-am tot jucat!

Error fetching Flickr photos: A feed could not be found at http://api.flickr.com/services/rest/?method=flickr.photos.search&lang=en-us&format=feed-rss_200&api_key=7cdcdfef0bf188591ef1d57186645d2f&user_id=22527776@N07&sort=date-taken-asc&tags=golf2012&per_page=39. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

Alte povesti vor aparea si la ei: Teo, Marian, Robi, Lorand, Ruben, Robintel.